Ча-ча-ча танцюють у темпі 120 ударів за хвилину (30 тактів на хвилину). Положення корпуса таке саме, як і в самбі
– вага тіла переноситься на пальці ніг. Перший крок сильніший,
виразний, що підкреслюється більшою тривалістю виконання порівняно з
іншими чотирма кроками. Композиції в цьому танці так само різноманітні,
як і грайливі: одна з них називається "полювання" і полягає в тому, що
один з партнерів повертається до другого спиною – такий собі жарт у дусі
народного танцю. Словом, на відміну від ліричної, "дорослої" румби,
танець ча-ча-ча радше схожий на ексцентричного підлітка, неслухняного й
вередливого.
Основний крок
Також називають "Базове шасе"
Коли на рахунок «раз-два», вага тіла спочатку частково переноситься на випрямлену ногу, а потім повертається на іншу, танцюрист виконує характерне для кубинських танців похитування стегнами, почергово згинаючи спочатку одне, а потім інше коліно.
На рахунок «ча-ча-ча» виконується шасе
- крок ненавантаженою ногою, приставляння другої ноги і знову
невеличкий крок з переносом ваги тіла. В основному кроці шасе
виконується вбік, інші типи шасе дозволяють танцюристам переміщатися і
виконувати складніші фігури. Стилі ча-ча-ча можуть відрізнятись позицією
шасе в ритмічній структурі. Оригінальний кубинський та бальний варіант
рахунку в ча-ча-ча є "два, три, чачача" або "чотири-і-раз, два, три".
Танець не починається на першому ударі такту, хоча він може початись з
перенесення ваги на праву ногу лідера.
Щоправда, багато соціальних танцюристів рахують "раз, два, ча-ча-ча" і їм складно підлаштуватись під "правильну" фазу танцю.[3]
Основний крок
Також називають "Базове шасе"
Коли на рахунок «раз-два», вага тіла спочатку частково переноситься на випрямлену ногу, а потім повертається на іншу, танцюрист виконує характерне для кубинських танців похитування стегнами, почергово згинаючи спочатку одне, а потім інше коліно.
Щоправда, багато соціальних танцюристів рахують "раз, два, ча-ча-ча" і їм складно підлаштуватись під "правильну" фазу танцю.[3]
Немає коментарів:
Дописати коментар